- Сэтгүүлч
- 2024/06/04
- 251
ШӨХТГ: Өнгөрсөн сард 21 иргэний хохирлыг барагдууллаа
Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д өнгөрсөн тавдугаар сард нийт 379 иргэн хандсанаас 115 утсанд 324, чатботод 21, и-баримт аппликейшнд 24, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 10 гомдол мэдээлэл ирсэн байна.
Үүнээс 349 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 5 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 4 иргэний гомдлыг хариуцах салбарт шилжүүлж, 21 иргэний гомдлыг шуурхай шийдвэрлэж 6.556.000 төгрөгийн хохирол барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдол, мэдээллийн дийлэнх нь худалдаа үйлчилгээ, харилцаа холбоо, банк, санхүү, даатгалтай холбоотой асуудлаар иргэд, хэрэглэгчид хандсан байна гэж Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газраас мэдээллээ.

Санал болгох
-
Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар Монгол Улсын Засгийн газрын 2024-2028 оны уйл ажиллагааны хөтөлбөрт туссан "Эрүүл монгол хүн" зорилгыг хэрэгжүүлэх, нийгмийн ...
-
Нийгмийн халамжийн тэтгэвэр, тэтгэмж, хөнгөлөлт, тусламжийн 2025 оны 11 дүгээр сарын олголтын хуваарийг танилцуулж байна.


Сэтгэгдэл